Guru Utvikling har nå eksistert i et drøyt år, og ønsker våre ansatte en god påske med intern strategisamling. Vi opplever sterk vekst, og nye responsive nettsider (bl.a. 14 nye nettsider ble levert til Det Norske Misjonsselskap), LinkedIn-kurs, sosiale medier oppdrag, salgsoppdrag, Rally Sweden VIP og leadsgenerering er noe av hva vi har gjort hittil i år. Vi gleder oss til fortsettelsen.
Med høy aktivitet og stor arbeidsmengde er det viktig å stanse opp og legge videre strategi for fremtiden. Fredagen før påske-uka benyttes derfor til å legge planer for resten av året. Hvordan skal vi nå våre mål? Hvordan skal vi oppnå høyest mulig kundetilfredshet? Hvordan kan våre kunder oppnå høyest mulig ROI?
Med fokus på salg og markedsføring er det umulig å være skråsikker på oppskriften, men uten aktivitet og en plan skal det godt gjøres å lykkes over tid. Vi benytter nettsiden til våre kunder som «navet», og sosiale medier og telefon for å oppnå ønsket aktivitet og resultat.
-Vi skal være en lønnsom og smidig samarbeidspartner for våre kunder, sier daglig leder Rune Skasberg.
-Våre løsninger fungerer, og når vi nå får flere inngående henvendelser på både nettsider, sosiale medier og salgsoppdrag begynner ting å bli morsomt, sier salgsleder Robert Bekkesletten.
Avslutningsvis ønsker vi alle i Guru Utvikling våre kunder og samarbeidspartnere en riktig god påske!