Guru Awards – Vinneren er en bruktbilkampanje med lokal forankring

Guru Awards – Vinneren er en bruktbilkampanje med lokal forankring

by Guru Utvikling september 03, 2020

Nytt av året hos oss i Guru Utvikling er Guru Awards. Hvert kvartal ønsker vi å løfte frem et prosjekt vi er stolte av og, ikke minst har skapt gode resultater for våre kunder.

Kvartalets prosjekt

Prisen for kvartalets prosjekt, i andre kvartal, går til en kampanje for vår gode kunde Kongsvinger Bilsenter. Denne kampanjen var et resultat av en god idé hos kunde, som ble omsatt i innhold på nettsiden og annonsering via Facebook. Bruktbilkampanjen fungerte så bra at den blir videreført denne høsten.

Nøkkelen er å ha gjennomføringsevne

Daglig leder Lars Erik Fremming er meget fornøyd med prosessen.
– Denne kampanjen er et godt bilde på vårt samarbeid med Guru Utvikling. Regelmessige møter og samtaler resulterer alltid i gode ideer. Men nøkkelen er å ha gjennomføringsevne til å skape noe basert på ideen, og her får jeg god hjelp av Guru-teamet! Vi diskuterer oss frem til løsninger vi sammen har tro på, og Guru hjelper oss med å kommunisere rett budskap til rett målgruppe.

Bruktbilene rullet ut av lokalene

Bruktbilsjef Stig Strømstad, hos Kongsvinger Bilsenter, kan fortelle om en særdeles vellykket sommerkampanje.

– Vi har solgt flere bruktbiler enn på samme tid i fjor. Det er vi veldig godt fornøyd med. Det er sikkert ikke sommerkampanjen alene som er årsaken til dette, men det skjedde noe da vi lanserte kampanjen. Det er tydelig at folk setter pris på en kampanje med lokalt tilsnitt, smiler Strømstad.

 

Byen Vår-sjef Uno Arnesen, Daglig leder Lars Erik Fremming og Bruktbilsjef Stig Strømstad

 

Vårt samarbeid med blant andre Kongsvinger Bilsenter kaller vi Guru Digital, det kan du lese mer om her.

Motta nyhetsbrev fra oss

Nyhetsbrev fra Guru Digital
Meld deg på

INTERESSERT I GODE TIPS OM DIGITAL SYNLIGHET?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta nyheter rett i din e-postleser
close-link