Guru Utvikling vokser enormt, og gir kundene stadig «mer for pengene».
Den siste uka har vært en eneste stor pil oppover og et eneste stort glis for Guru Utvikling. Gjennom salg- og markedsføringstjenester har Solør-bedriften skaffet 20 nye kunder bare den siste uka. Det er rekord-tall for Guru Utvikling, styrt av daglig leder Rune Skasberg og salgsleder Robert Bekkesletten sammen med en gjeng unge og sultne markedskonsulenter.
– Vi har enkle og målbare konsepter som funker for lokale og regionale selskaper. Og vår prismodell skal være gunstig for kundene. Vi kunne hatt et slagord som sa: «Du skal få mye for pengene hos Guru». Mange av våre konkurrenter priser «med gaffel» – vi skal være ærlige, redelige og løsningsorienterte, forteller salgsleder Robert Bekkesletten.
Guru Utvikling leverer alt fra nettsider, innhold og digital markedsføring for sine kunder, og bak dette ligger tankegangen «mer for pengene».
– Vi er fremoverlente og tør å utfordre oss selv sammen med kundene våre, sier Bekkesletten.
Å kunne levere tjenester av slikt kaliber kunne imidlertid ikke Bekkesletten og Skasberg klart alene.
– Dette er lagspill av ypperste EM-nivå. Vi har en gjeng dyktige markedskonsulenter som elsker å utfordre, sier salgslederen om sine kolleger.
Den gode stemningen kan også markedskonsulent og fotballspiller Harald Holter bekrefte.
– Jeg trives fordi jeg har trivelige kolleger og sammen har vi en sunn konkurranse i hverdagen. Fordi jeg kan relatere til fotballen, så er det ekstremt digg å vinne kampene sammen som et lag, sier Holter.
Guru Utvikling jobber hele tiden med å sy sammen gode og effektive markedsløsninger for næringslivet, og bedriften har nå fått en bekreftelse på at kombinasjonen av god kompetanse og god pris er dem som driver markedet.
Og Guru har en spennende framtid i møte. Salgsleder Bekkesletten kan avsløre følgende:
– Om kort tid vil vi ha spennende løsninger på video og «inbound markedsføring». I større grad enn tidligere må et selskap gi verdifulle tips før selve handleren er i boks, fordi vi som konsumenter gjør mye større grad av research før beslutning om kjøp blir gjort.
– Denne erkjennelsen gjelder både i konsumentmarkedet og i kjøp- og salg mellom bedrifter. Derfor er det viktigere enn noen gang å pleie potensielle kunder før de «kommer inn døra», erkjenner Bekkesletten.