-Jo bedre vi kjenner kunden vår, jo bedre jobb kan vi gjøre!

Bildet viser Irene Skoglund

Miljøskadd?! Irene Skoglund tenker seg om et øyeblikk før hun bryter ut i latter. Jo, kanskje det. 30 år med detaljhandel og kundebehandling gjør noe med en. Lederen for leveranseteamet til Guru Utvikling AS har akkurat snakket på inn- og utpust i et kvarter om at hver oppdragsgiver er unik og hvor viktig det er å ikke tre en ferdig pakke over hodet på kunden. Irene lurer på om det blir for mye?

-Dette er viktig for oss. Veldig viktig. Det definerer hvem vi er og hvordan vi ønsker å være. Nærhet til kundene våre er en av de aller vikigste verdiene vi har. Vi skal ikke bare levere tjenester. Vi skal være rådgivere, partnere i vekst og den ultimate ressurs for kundene våre slik at de best mulig kan  navigere gjennom det komplekse landskapet som digital markedsføring kan være, insisterer Irene.

Enhver bedrift er unik

Det er ikke altfor mye mennesker på kafeteriaen til Evensens Bakeri på Kongssenteret i Kongsvinger denne tidlig fredag ettermiddagen. Ingen gjør synlig notis av den nokså lange enetalen til leveransesjefen. Hun har vært her flere ganger før. Hun liker nemlig å benytte seg av de tjenestene og tilbudene som kundene til Guru Utvikling AS måtte ha. For Irene er det en viktig del av det å bli kjent med kundene.

-Jo bedre vi kjenner kunden vår, jo bedre jobb kan vi gjøre. Vi har en grunnleggende forståelse for at enhver bedrift er unik, med sine egne utfordringer, mål og ambisjoner. Derfor tar vi oss tid til å virkelig lære om virksomheten til kundene våre, hvordan bransjen deres fungerer og hvilke ønsker og behov som kundene deres har. Vi liker å lytte. Vi tror det er best at kunden selv forteller oss om sine mål, utfordringer og visjoner, sier Irene.

Kunnskap er ferskvare

Det er fire år og en brutal pandemi siden Gruedamen Irene hadde sin første arbeidsdag hos Guru Utvikling AS. Hun synes fremdeles det er like spennende å komme på jobb. Minst like spennende. Det aller beste er når de kan møtes alle sammen.

-Jeg synes jeg lærer noe nytt hver dag. Vi har et fantastisk miljø med utrolig flinke folk. Kunnskap er ferskvare hos oss, og vi legges stor vekt på å følge med på det som skjer.  Og så har vi så mange spennende og positive kunder som vi følger tett gjennom hele prosessen fra de første ideene til evalueringsfasen. Vi vil heller se på oss selv som en samarbeidspartner enn som en leverandør. Vi tror på å bygge sterke relasjoner med våre kunder, basert på gjensidig tillit, ærlighet og åpen kommunikasjon. Vi skal alltid være tilgjengelige og tilstede når kundene trenger oss. Problemer og utfordringer følger ingen åpningstider, og det kan ikke vi gjøre heller. Hvis en nettside går ned på en søndag, så løser vi problemet på søndag.  Det er viktig for oss å være en pålitelig ressurs som kundene våre kan stole på i alle faser av hverdagen.

Flere innlegg

Ta kontakt med oss

bildet viser en ansatt

Rune Skasberg

Daglig leder

bildet viser en ansatt

Irene M. Skoglund

Leder leveranse