Kongsvinger Auto

Nettsider

Kongsvinger Auto

Kongsvinger Auto ønsket en nettside som tok hensyn til at de forhandler to bilmerker. Samt at de har ferskvare på bruktbiler. Derfor speiles innholdet fra importørenes nettsider og bruktbilene på Finn.no inn i egen nettsideløsning. I tillegg bestilte de Guru Digital, som konsept. Det betyr Guru Utvikling produserer ønsket innhold, ut fra sesong og kampanjer. Dette innholdet spres både på Facebook og på nyhetsbrev til kundebasen. Kvartalsvis møter vi kunden for å evaluere sist kvartal, samt legge plan for neste kvartal.

Ny nettside bygd i WordPress

Med bevisst bruk av egne nyhetssaker

Innholdsproduksjon

Jevnlig påfyll av relevant innhold for målgruppen, ut fra årstid. Tekstene søkemotoroptimaliseres slik at smarte tips for bruktbilhandel fanges opp av søkemotorene

Resultater
  • Åpningsrate på nyhetsbrev: Mellom 40-50%
  • Klikkrate på nyhetsbrev: 13%
  • Organisk rekkevidde på Facebook-statuser har firedoblet seg på 1 år
  • Over tredobling av antall rekasjoner/likerklikk
  • Overrepresentasjon av engasjement på Facebook blant 45-64 åringer. Det er disse som oftest kjøper ny bil
Referansebilde Anders Wangen Kongsvinger Auto

Guru har gitt oss bedre innsikt i markedsføring på internett, og har hjulpet oss til å få bedre kontakt med våre kunder.

Nyhetsbrev fra Guru Digital
Meld deg på

INTERESSERT I GODE TIPS OM DIGITAL SYNLIGHET?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta nyheter rett i din e-postleser
close-link