Svært fornøyd med nettside-samarbeid

Svært fornøyd med nettside-samarbeid

Landbruksteknikk er svært fornøyd med nettside-samarbeid og roser Guru Utvikling for stort engasjement og godt samarbeid da en ny nettside skulle lanseres.

I nesten 20 år har den Møre-baserte virksomheten Landbruksteknikk brukt nettside som plattform for å spre informasjon til kundene sine. Etter å ha hatt tre ulike nettsider oppigjennom årene valgte de nå Guru Utvikling som leverandør når de nå ønsket seg en ny nettside.

– Etter å ha hatt flere ulike nettsider gjennom årene, ønsket vi nå å skifte leverandør. Vi googlet og fant Guru, og forstod at disse gutta virket giret på å gjøre en slik jobb, sier Are Jon Rotlid i Landbruksteknikk.

Kommunikasjonen har vært klar og tydelig på e-post, og samarbeidet fungerte utmerket fra første e-postutveksling.

– De har vært veldig flinke til å følge opp. Jeg har bare godord å si om dem, sier Rotlid.

I tillegg til nettside, trengte Landsbruksteknikk også bistand til utforming av nye annonser. Sluttpakka endte dermed med en ny designprofil som virksomheten og Guru har utviklet i fellesskap.

– Vi hadde forslag, og de hadde forslag. Det ble et godt produkt til slutt. Dem var med på å utarbeide ideene, og hadde mange gode forslag samtidig som vi var med på å gi dem så mange opplysninger som mulig om hvordan vi ville ha det. Da var det bare å få ting på plass, få det tydelig og enkelt og få det raskt ferdig, forteller Are Jon Rotlid.

Landsbrukteknikk håper deres nye designprofil via den nye nettsiden nå kan skape et større og tydeligere blikkfang for potensielle kunder. Med nesten 20 år fartstid med internettside som informasjonskanal, opplever de viktigheten av å sikre seg en god nettside.

– Eneste ulempen er vel at vi ikke helt vet hva kundene snoker på, humrer Rotlid og legger til:

– Folk får full oversikt og innsyn i det vi holder på med, og det er viktig at de får det så enkelt som mulig, sier han.

Rotlid mener at det var dags med en ny designprofil og at det var på tide å henge med i tiden.

– Vi ville ha noe som er mer moderne og som skaper et blikkfang. Vi fikk et konsept fra Guru som vi er veldig fornøyde med og som vi vil utvikle videre, sier Are Jon Rotlid, som til slutt vil gi flere rosende ord til Guru Utvikling.

– De må virkelig få ros for jobben de har gjort. Vi har maset og de har møtt opp. Ingen tvil om at de har en god framtid, slår Rotlid fast.

Social Shares

Motta nyhetsbrev fra oss

Nyhetsbrev fra Guru Digital
Meld deg på

INTERESSERT I GODE TIPS OM DIGITAL SYNLIGHET?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta nyheter rett i din e-postleser
close-link