Guru Awards for andre kvartal 2022 er tildelt den ideelle institusjonen Brusetkollen, som feirer 100-års jubileum i år. I den anledning har journalist Hanne Risvik skrevet en artikkelserie som har imponert juryen og blitt lagt merke til langt utover jubilantens egne rekker.
-Dette var både overraskende og veldig hyggelig. Vi er veldig fornøyde med journalisten Hanne, som har skjønt hva vi står for og som har evnet å formidle det på en så god måte. Målet vårt har vært å synliggjøre vår verden og det vi har holdt på med gjennom 100 år, og det har vi virkelig lykkes med. Spesielt på Facebook har artiklene generert massevis av kommentarer og likerklikk fra både kjente og ukjente, sier en fornøyd institusjonssjef Elin Flatebø.
En glede og fornøyelse fra dag en
Også prosjektleder Steffen Aaserud hos Guru Utvikling AS er storfornøyd med prisen, som han mener er svært fortjent.
-Vi har jobbet med Elin og kollegene hennes på Brusetkollen siden januar 2021, og de er en fryd å samarbeide med. De hadde et ønske om å bli mer synlige på de digitale flatene, og det mener jeg vi er i ferd med å lykkes med. Nå har vi månedlige arbeidsøkter på video i tillegg til de vanlige kvartalsmøtene. Brusetkollen er ikke bare en tradisjonsrik, ideell aktør med massevis av historie, de er også en offensiv og kunnskapsrik kunde, sier Aaserud, som får masse godord tilbake fra Elin Flatebø.
-Det har vært en glede og fornøyelse fra dag en å jobbe med Steffen og kollegene hans i Guru Utvkling. De har vært profesjonelle, proaktive og pådrivere, men de har også vært nære og menneskelige, og har evnet å sette seg inn i våre verdier og det vi står for, roser institusjonssjefen.
Setter Brusetkollen på kartet
«Brusetkollen har fått en velfortjent Guru Awards for andre kvartal 2022 for den store og positive oppmerksomheten den aktuelle kampanjen har fått og fremdeles får», sier juryen i sin begrunnelse. «Kampanjen, som ble laget i forbindelse med 100-års jubileet til oppdragsgiveren, fikk en sammensetning som samlet sett fungerer veldig bra, og som åpenbart har truffet en nerve som gjør den interessant for svært mange.»
Institusjonssjef Elin Flatebø er glad for at kampanjen har hatt den effekten den var ment å ha.
-Den bidrar til å sette Brusetkollen på kartet og at samarbeidspartnere og ikke minst barn og unge legger merke til oss. Vi får fram verdiene våre enda mer, og får satt fokus på oss selv som en ideell aktør og på kjernevirksomheten vår.
Les artikkelserien på Brusetkollen sine nettsider ved å klikke her.
Våre siste saker
7 Tips for et vellykket julesalg på Facebook
Julen er en av de viktigste salgssesongene, og Facebook kan være en kraftig plattform for å nå ut til kjøpelystne kunder. En undersøkelse gjort av
Slik sikrer du vekst og suksess med strategisk markedsføring i en travel hverdag
Er du som meg, daglig leder i en liten bedrift, har du sikkert mange oppgaver. Du skal holde styr på økonomien, ta vare på dine
Storfornøyd med Monday og Guru
Rune Skasberg og Erik Platek har mye å snakke om. I dag handler det om prosjektstyringsverktøyet Monday. Skasberg har mange års erfaring med Monday, og